Weer veilig geland in Nederland - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Weer veilig geland in Nederland - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Weer veilig geland in Nederland

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Juli 2010 | Nederland, Uitgeest

Lieve allemaal,

Toch nog een laatste bericht.

Mijn laatste dag op Curaçao begon met weer een WK wedstrijd. Deze keer was het de spannende wedstrijd tegen Brazilië. En ja hoor, Nederland won weer… Mijn gedachten waren meteen ‘Oh leuk, toch ook nog een wedstrijd in Nederland kijken!’ Niet wetende dat er zelfs nog een finale aan kwam.
Na de wedstrijd nog even wat gegeten en mijn koffers verzameld om aan de reis terug naar huis te beginnen.
Op Hato aangekomen was mijn bagage zo’n 8 kilo te zwaar… de kosten zouden € 12,50 per kilo worden… Mmh dat wordt toch wel een beetje duur. Ik had bovenin een koffer nog een rugtas liggen dus deze heb ik er uit gehaald en daar heb ik nog wat ‘zware’ spullen in gedaan. Uiteindelijk had ik nog 4 kilo overgewicht, maar door mijn lieve glimlach had ik geen boete en mocht ik doorlopen. Gelukkig maar, want ik heb wel al genoeg geld uitgegeven hier vond ik zo.

Toen afscheid genomen van Daphne en Sanne en dat was niet moeilijk, want ik had een mooie tijd gehad en het was gewoon prima zo, ik ging weer lekker naar huis! Toen moest ik de trap op waar ik al vele vriendinnetjes, vriendje en familie heb moeten uitzwaaien, maar nu ging ik zelf. Heel gek, maar toch heel fijn.
Boven aangekomen een plekje gevonden in het sportcafé en naar de wedstrijd Urugay – Ghana gekeken. De tijd ging hierdoor erg snel dus dat was wel fijn.
Om 5 uur het vliegtuig in om 10,5 uur later te landen in Nederland. Tot dat de piloot omriep dat we over 9 uur zouden landen op Schiphol…. Ik heel snel Thijs nog even een sms gestuurd dat ze toch wel even eerder naar Schiphol moesten komen, anders stond ik daar zo zielig alleen dat leek mij nou niet heel leuk… :p
Daar had Thijs nog wel wat werk aan, want hij moest nog een aantal mensen smsen en bellen om door te geven dat ze toch wel wat eerder hun bed uit moesten komen als ze mijn aankomst op Schiphol wilden halen.
Na een prima vlucht met wat slapen, lezen en tv kijken landde ik veilig en wel weer in Nederland. Ohhh en wat duurt het dan lang het wachten bij de douane, het wachten op je koffer en dan weer alle koffers door de scanner…. Pffff, maar dan eindelijk mocht ik door DE deuren heen… SPANNEND!!!

WOW wat was het druk en wat stonden er veel lieve mensen voor mij :D

Echt geweldig om te zien en super lief dat jullie er allemaal waren, nogmaals bedankt!!!
Enne Lein, volgende keer moet je toch echt een keer op tijd komen ;) hihi!

Thuisgekomen was er taart en kwam er nog wat familie langs. Echt een super thuiskomst.

Daarna iedereen gezellig gezien met de kermis, bijgekomen en nagedacht over mijn avonturen daar. Het was een super tijd en ik had deze echt niet willen missen, maar toch zal ik het niet zo snel nog een keer doen… (In ieder geval niet alleen..)

Deze website zal blijven bestaan en wie weet ga ik nog eens verhalen schrijven over mijn avonturen in…. Australië, New York of Afrika :p haha.

Bedankt allemaal voor het trouw lezen van mijn verhalen.

Veel liefs Sandra (L)

  • 18 Juli 2010 - 10:57

    Papa:

    Gezellig weer thuis. Maarrr wat is dat verhalen schrijven over New York, Australië of Afrika.

  • 18 Juli 2010 - 11:38

    Mama:

    Alsof je nooit bent weg geweest. Het is weer net zo gezellig als daar voor.
    Het gezinnetje is weer helemaal compleet.
    Daar kan ik erg van genieten. (wat klinkt dit oudbollig, maar ik meen het wel)
    En gelukkig moet je weer hard sparen om een verre reis te gaan maken dus dat kan nog wel een tijdje duren en het idee dat je dat dan niet alleen gaat doen is wel een heerlijk en veilig gevoel.
    Maar lukt het straks (over een jaar) niet om een baan te krijgen dan kan je altijd schrijfster worden,
    veel liefs X x X

  • 18 Juli 2010 - 14:04

    Shusila & Mark:

    Oh jij moet gewoon niet te vroeg komen! ;) Haha! We hebben allemaal moeten haasten!... Dachten dat antillianen meer bekend stonden om het later komen!;)

  • 19 Juli 2010 - 15:31

    Lein:

    Haha! Ik moet mn naam van het te laat komen natuurlijk wel hoog houden;) Maar wie land er dan ook zoveel te vroeg! Haha, hoe dan ook, ik ben blij dat je er weer bent! Liefs!

  • 20 Juli 2010 - 16:51

    Coen:

    en op tijd voor de kermis :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1524
Totaal aantal bezoekers 59172

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: