Nog één weekje - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Nog één weekje - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Nog één weekje

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 Januari 2010 | Nederland, Uitgeest

Lieve lezers!

Van mijn schoonzusje moest ik toch echt weer even een berichtje plaatsen.. ;) Dus dat doe ik dan maar natuurlijk!
Vanavond laatste avondje gewerkt bij 't Stokpaardje, heel raar om daar een half jaar niet meer te komen.. Ik zal jullie toch best wel een beetje gaan missen hoor!!
Morgen een afscheidsfeestje en tevens verjaardagsfeestje voor mijn vriendinnen en vrienden, zondag voor familie & buurtjes. Heel raar dan begint eigenlijk het afscheid nemen al..! Dat wil ik eigenlijk nog helemaal niet ;) maar het komt steeds dichterbij! Aanstaande dinsdag een presentatie op school wat ik verwacht over mijn stage..?!?! Eh ja, zon, zee en... St.. Stage natuurlijk ;)
Nou ik ga nu lekker slapen en ik hou jullie op de hoogte!

Kus van Sandra

  • 30 Januari 2010 - 08:21

    Conny:

    Hahaha, zo'n stage wil ik ook wel: zon, strand, zee en poepiebruin worden ;)
    Hoop echt dat het allemaal gaat lukken daar en dat je stage leuk is. De site van je bedrijf zag er iig veel belovend uit! Jammer dat ik er vnv niet bij kan zijn, maar onze groep heeft zorgvuldig paar afgevaardigden gekozen die moeten gaan 'afscheidsfeesten' voor ons allemaal! :P
    Heel veel plezier vnv en morgen en ik ben benieuwd naar je eerste paar dagen op curacao!!
    xxx

  • 30 Januari 2010 - 08:46

    Madelon:

    Heel veel plezier!!
    Het lijkt mij ook raar om gewoon een half jaar niet op je werk te komen!


  • 30 Januari 2010 - 12:42

    Irene:

    Hee San!
    Ik kan vanavond helaas niet komen.. Ik ga namelijk uit eten en dat kan nogal laat worden. Jasper gaat niet mee dus die komt wel vanavond;) Voor als ik je niet meer spreek, ten eerste wees voorzichtig;) Maar vooral: héél erg veel plezier! Maar dat wordt geen probleem denk ik. Ik ga natuurlijk wel regelmatig op je site kijken om te zien wat je allemaal meemaakt! Lijkt me echt super om daar stage te kunnen lopen!

    Nogmaals heel veel plezier!

    Liefs Irene
    xxxxxxxx

  • 30 Januari 2010 - 13:31

    Marga:

    Zijn we gewoon een half jaar geen collega's :-(

    Veel plezier meid en als ik geld over heb kom ik zeker langs! Ben alleen bang dat dat niet het geval gaat zijn, haha. Succes met je St.. Stage! ;)

  • 30 Januari 2010 - 18:35

    Dionne.. :

    Ik ga jou missen!
    Tot vanavond meid!
    Liefs.. Dikke kus!

  • 31 Januari 2010 - 14:28

    Coen:

    verjaardags/afscheids feesje was top :D hahaha...wat verwacht ik van mijn stage? ehm...bruin worden?
    nog 5 dagen, als ik je niet meer spreek Veel plezier op curacao!

    (K)

  • 01 Februari 2010 - 14:21

    Tilly:

    Heel veel plezier en alvast van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag!

  • 01 Februari 2010 - 20:15

    Pico En Marion:

    Wat geweldig Sandra en een geweldig idee om netnu naar Curacao te gaan.Geen sneeuw,geen files,geen kou,geen gladde wegen,geen slippartijen,geen dikke truien aan,geen laarzen,geen hondje dat je moet uitlaten,effe geen directe adviezen van je ouders,m.a.w. geniet van je stage en we zullen je avonturen volgen.Je komt in elk geval leuke mensen tegen in wedding country.

    GEfeliciteerd met je 21ste verjaardag.We zullen op je proosten.Goede reis en we zien je bruin en gezond over ongeveer een half jaar weer terug.Doeiiiii!!

  • 01 Februari 2010 - 20:15

    Pico En Marion:

    Wat geweldig Sandra en een geweldig idee om netnu naar Curacao te gaan.Geen sneeuw,geen files,geen kou,geen gladde wegen,geen slippartijen,geen dikke truien aan,geen laarzen,geen hondje dat je moet uitlaten,effe geen directe adviezen van je ouders,m.a.w. geniet van je stage en we zullen je avonturen volgen.Je komt in elk geval leuke mensen tegen in wedding country.

    GEfeliciteerd met je 21ste verjaardag.We zullen op je proosten.Goede reis en we zien je bruin en gezond over ongeveer een half jaar weer terug.Doeiiiii!!

  • 02 Februari 2010 - 18:13

    Thessa:

    Hey Sandra!

    Ik hoop dat je gezellige afscheidsfeestjes gehad hebt. Ik weet dat het moeilijk is, maar je gaat zeker een spannende en leuke tijd tegemoet. Geniet ervan, want voor je het weet ben je weer in het koude kikkerlandje!

    xx Thessa

  • 02 Februari 2010 - 19:04

    Elsbet:

    Spannend vooruitzicht en goede timing met dit sh..weer. Hoop dat je het er fantastisch hebt en we zullen je verhalen natuurlijk volgen. Geniet, geniet en oh ja, geniet ook van je stage natuurlijk!

  • 03 Februari 2010 - 22:14

    Simone:

    Heey meis,

    vanavond ook eigenlijk een afscheidsetentje gehad met de meiden van school. Was errug gezellig!
    Heel veel plezier en tot over een half jaar!

    xxx Simone

  • 05 Februari 2010 - 11:22

    Papa:

    Hoi griet, het was vanmogen erggg vroeg dat we met z'n allen op schiphol stonden om jou uit te zwaaien. We zouden blijven lachen maar dat lukte helaas niet.
    Thijs is daarna op de terein gestapt naar Leiden en Tanja heb ik voor de winkel in de Kalverstraat afgezet. Je moeder is door Ruud opgehaald zodat ik nu alleen thuis ben om te klussen.

    Heb jij een goede vlucht gehad en al kennis gemaakt met de andere stagelopers in het vliegtuig.

    Heel veel plezier en we skypen vanavond / vannacht wel.

    bye, bye xxxxxx

  • 05 Februari 2010 - 15:57

    Saskia:

    Sannie,,
    Goed aangkomen?? Hoe was de reis gegaan?? Leuk appartementje?? Zie je snel!! Over 43 nachtje om precies te zijn;) hahahha.. Veel plezier!! kuss

  • 06 Februari 2010 - 14:07

    Mama:

    Hoi lieverd van ons,

    nou het afscheid zit erop dat is altijd vervelend, je bent al op de plaats van bestemming en je bent nu JARIG...
    Hoe voelt dat 21 jaar????
    Oma Klaver had gister met kaarten een lekker taartje gewonnen dus je snap het al wij zitten vanavond goed. We hebben gisteren Tanja naar Stefan gebracht die gaat naar de kou in Oostenrijk dus wij hebben het rijk alleen vreemd en stil (maar ook weer lekker)veel liefs van mij en tot horens of mails xxx

  • 06 Februari 2010 - 16:14

    Joke En Rien:

    Sandra het is 6 febr.dus van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag.we gaan je volgen via de site.het ga je goed en genieten maar.groeten van ons.

  • 06 Februari 2010 - 18:18

    Marit:

    Hahaha wat zie ik nou.....een berichtje van mijn ouders.
    Het word nog eens wat met ze :)
    Heb net al een berichtje geplaatst op je hyves maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Heel veel plezier daar en ik ga je volgen op je site.
    Groetjes Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 59180

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: