Dinsdag 9 feb - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Dinsdag 9 feb - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Dinsdag 9 feb

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi, goedeavond!

Het is hier bij mij nu half 10 en bij jullie half 3 ’s nachts ;)
Ik heb nog steeds geen internet op mijn rekening erg jammer! Wel op mijn stage, maar daar kan ik natuurlijk niet allemaal berichtjes op mijn site gaan zetten. Dus morgen hopelijk dit berichtje even online zetten in een cafetje ofzo.

Vandaag voor het eerst naar mijn stage geweest en was erg leuk! Heel veel doorgelezen en veel nieuwe dingen gehoord.. misschien te veel, want denk echt niet dat ik alles nog weet ;) maar dat komt vast goed. Ik weet zeker dat ik er een hoop ga leren. Het zal soms ook wel tegenvallen denk ik, want aardig wat stagiaires die in de zorg of op scholen stage lopen werken tot 1 uur ’s middags ofzo.. en vandaag was ik pas om half 7 ‘thuis’. Maarjaaa ik krijg weer stagevergoeding :p positief bekijken!

Heb ook een auto nu, heel fijn want mijn stage is erg ver weg! Iets van 20minuten rijden (op een 80 km weg..) tis een Ford Escort, best een grote bak :p haha. Moet nog even iets kopen voor mijn achterraam want die is vies ’s ochtends van de wind enzo, maar ik heb net als papa geen achterruitenwisser en dat is heeeeel vervelend :p Maar voor de rest prima bakkie! Vond int begin beetje eng, alleen de weg op, maar vandaag ging het prima eigenlijk!

Ik ga van de hak op de tak, maar iedere keer bedenk ik mij weer nieuwe dingen.. zondag naar Wet and Wild geweest ik geloof het feest van Curaçao ;) echt super leuk!! Denk dat ik daar elke zondag te vinden ben :).

ALS jullie mij dingen op willen sturen, ik snap dat ik natuurlijk al jarig ben geweest en mijn mooie kamertje hangt al vol met leuke kaarten, maar post is altijd leuk :p dan kunnen jullie dat beter niet naar mijn adres sturen, want als ik dan niet thuis ben leggen ze het onder de deur neer ofzo.. nouja dan is de kans natuurlijk groot dat ik het niet meer zie. Dus dan is het handiger om het naar Wereldstage te sturen.
Wereldstage
t.a.v. Sandra Vessies
Scharlooweg 75
Willemstad, Curaçao, Nederlandse Antillen

Zo volgt als het goed is nog een bericht:) XxxX

• 14 Februari 2010 - 09:28

Madelon & Sander:

Hai San!
    Lijkt mij ook best eng om in een vreemd land in een vreemde auto te rijden..!!
    Veel plezier nog!!
    Kus Sander & Madelon

• 14 Februari 2010 - 11:30

Pappa:

Hoi Sannie,

Het is hier zondagmiddag half een en je raadt het misschien wel weer hier sneeuwt het weer.c brrrr het is o graden. De kachel maar weer een graadje hoger gezet. Gisteravond naar AZ geweest. Was een leuke wedstrijd en ze hebben gewonnen. Zelfs Sander Böhm heeft geklapt voor AZ.
    Lastig hé geen achterruitwisser op het karretje.
    Succes en we spreken elkaar weer. Bye, bye xx.

• 14 Februari 2010 - 17:02

Tanja:

Hi Zus,
    Je lig vast nu nog ff op t strand of te carnevallen,,en straks naar dat feest van vorige week:P!
    Ik heb net de kachel weer 1 graatje hoger gezet,,,sneeuwt nog steeds,,ben er nu beetje klaar mee! Nog 2 maanden en dan lig ik met me luie reet op t witte strand;-) terwijl jij hard aan t werk whahahahahaha
    Nou wij gaan zo ffies patat en kip eten en daarna keeze (blehhh,,steef z`n idee)
    Nou ik zal vanaaf ff kijke of je online bent!! xxx steef en mij

• 14 Februari 2010 - 20:19

Dionne:

Hoii.. SAN!
    Wat fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stage.. Altijd goed zo goede eerste indruk!

Wat lekker je eigen karretje.. Nou geniet er van.. En veel plezier op het feest waar je vorige week ook geweest bent!

Liefs.. Dionne

• 14 Februari 2010 - 20:58

T Paula:

Hoi
    Gaaf man, eigen karretje.Was je nog getuigen bij een trouwerij? Geniet maar lekker en niet zo vies bruin worden daar houden we niet van. Liefs uit Akersloot

• 15 Februari 2010 - 19:20

Esther:

Heeej nichtje!

Fijn dat de reis en de aankomst allemaal goed zijn gegaan! En nu al je eigen autootje, goed voor elkaar! Mooi dat je eerste stagedag ook leuk was, daar kom je tenslotte voor;) Jaa de zondag op Mambobeach is echt fantastisch he! Veel plezier nog! XX

• 16 Februari 2010 - 10:50

Shusila:

Wet en Wild! Dat klinkt goed San!! Ik snap dat jij daar vaak te vinden zult zijn..
    Ik zit nu op mijn stage en het is heel koud het klimaatbeheersingssysteem is een beetje van slag af denk ik!;)
    Afgelopen weekend was ik ook te carnavallen! In Koln! (Keulen) Was helemaal leuk! Ben benieuwd naar jou fotos zal die van mij snel online zetten! hihi!
    Tot snel,
    Liefs Shusila

• 16 Februari 2010 - 10:51

Ps. je moet je locatie nog even veranderen naar de nederlandse antillen! Dan zien we gelijk hoelaat het bij je is en wat voor heerlijk weer!
    .. X

• 16 Februari 2010 - 18:56

Gitta:

Hey,

onze achteruitwisser doet het ook al jaren niet en dat is idd zeer irritant. Zeker met de stuifsneeuw hier in Nederland. Het is hier nog steeds koud. Ik wil ook zon......

Veel plezier nog,
    liefs Gitta