Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk foto's geplaatst :)
ook bij mijn vorige verslag staan er 10, kan maar 10 per verslag schrijven, dus vandaar dit nieuwe bericht :P

Ik ga uiteten, mijn buurmeisje is jarig :D!

xxx

PS. oke vreemd kan maar 10 foto's op deze site plaatsen dat is het maximale, moet ze weer verwijderen en kan er dan weer 10 andere opzetten :S dus zal binnenkort maar even een fotosite maken en die link ervan hier plaatsen!
Nu ga ik echt uiteten... DAAAAG

  • 19 Februari 2010 - 09:00

    Simone:

    Leuk leuk leuk!!

    xxx Simoon

  • 19 Februari 2010 - 10:22

    Lein:

    Vooral die slinger met 21 erop he!;)

    Doe jij ook nog iets anders dan uit eten gaan trouwens, haha!

    Kusje

  • 19 Februari 2010 - 10:57

    Conny:

    Ziet er leuk uit, San!
    Hoorde van Thijs dat je het naar je zin hebt en dat het goed gaat. Fijn !Heel veel plezier, geniet ervan!

  • 19 Februari 2010 - 12:15

    Papa:

    Hoi San, wat vervelend weer een feestje en weer uit eten. De foto's zijn leuk :). Ik heb ga kijken of ik wat foto ruimte kan kopen. groetjes

  • 19 Februari 2010 - 12:42

    Coen:

    Leuke foto's san :D
    alleen...kook je wel eens zelf, want ik lees alleen maar dat je uit eten gaat :P

  • 19 Februari 2010 - 12:52

    Shusila:

    Super leuk om nu echt te zien hoe het daar is! Je kamertje enzo! Ziet er prima uit! XX

  • 19 Februari 2010 - 14:45

    Stefan:

    heey san leuke foto´s alleen dat "zelf" koken wil nog niet helemaal lukken denk ik haha nou have fun tot mei.

    groet Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 59179

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: