Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk foto's geplaatst :)
ook bij mijn vorige verslag staan er 10, kan maar 10 per verslag schrijven, dus vandaar dit nieuwe bericht :P

Ik ga uiteten, mijn buurmeisje is jarig :D!

xxx

PS. oke vreemd kan maar 10 foto's op deze site plaatsen dat is het maximale, moet ze weer verwijderen en kan er dan weer 10 andere opzetten :S dus zal binnenkort maar even een fotosite maken en die link ervan hier plaatsen!
Nu ga ik echt uiteten... DAAAAG

• 19 Februari 2010 - 09:00

Simone:

Leuk leuk leuk!!

xxx Simoon

• 19 Februari 2010 - 10:22

Lein:

Vooral die slinger met 21 erop he!;)

Doe jij ook nog iets anders dan uit eten gaan trouwens, haha!

Kusje

• 19 Februari 2010 - 10:57

Conny:

Ziet er leuk uit, San!
    Hoorde van Thijs dat je het naar je zin hebt en dat het goed gaat. Fijn !Heel veel plezier, geniet ervan!

• 19 Februari 2010 - 12:15

Papa:

Hoi San, wat vervelend weer een feestje en weer uit eten. De foto's zijn leuk :). Ik heb ga kijken of ik wat foto ruimte kan kopen. groetjes

• 19 Februari 2010 - 12:42

Coen:

Leuke foto's san :D
    alleen...kook je wel eens zelf, want ik lees alleen maar dat je uit eten gaat :P

• 19 Februari 2010 - 12:52

Shusila:

Super leuk om nu echt te zien hoe het daar is! Je kamertje enzo! Ziet er prima uit! XX

• 19 Februari 2010 - 14:45

Stefan:

heey san leuke foto´s alleen dat "zelf" koken wil nog niet helemaal lukken denk ik haha nou have fun tot mei.

groet Stefan