Weer lekker weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Weer lekker weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Weer lekker weekend!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Leuk om die berichtjes van jullie te lezen en om af en toe een mailtje te krijgen van een vriendinnetje :)! Helaas doet het internet het dit weekend niet bij mij in de buurt, omdat een klusjesman aan de ontvanger heeft gezeten ofzo. Dus daar zijn we niet zo blij mee. Zit nu even met Joyce in een internetcafé, om toch de weekendcontacten met NL te onderhouden, wel fijn om weer even naar de Uitgeesters te kijken. Wel jammer dat Tan aant werk is nu, maar sorry zusje vanavond wordt ook niets op skybe. Vanavond is het feest hier. Het stagebureau heeft een openingsfeest georganiseerd voor de studenten. We worden om 1 uur opgehaald met dus en gaan dan naar PortMari, dat is een strand 3 kwartier rijden hiervandaan ongeveer, maar echt super mooi. Toevallig had ik daar een huwelijk donderdag en daar is het water echt heel helder. Staat ook bekend als één van de mooiste stranden samen met CasAbou. (Waar ik lekker ook al geweest ben, hihi!) Ik ga een hoop foto’s maken vandaag denk ik en dan kan ik jullie weer even jaloers maken :p Maar wordt dus om 1uur opgehaald vanmiddag, lekker op het strand chillen, bbqen en een feestje bouwen en om 9uur ’s avonds gaan we weer naar huis. Dus zoals jullie wel begrijpen, ik vermaak mij nog steeds! Daarna gaan we even een afterparty doen bij de Florijn. Dat is de kroeg naar mij huis waar ik nu toch echt gestoord van wordt… vanochtend om 9 uur keiharde muziek, dan wordt de kroeg schoongemaakt. Net voordat ik er heen wilde gaan liep iemand anders al heen en toen ging de muziek uit, maarja toen was ik helaas al wakker. En als ik hier eenmaal wakker ben kan ik echt niet meer slapen met de warmt. Tis hier trouwens de afgelopen dagen heel benauwd weer, net Nederland in de zomer. Het heeft al weken niet geregend en dat klopt eigenlijk nog niet in februari, dus iedereen zit er op te wachten. Ik eigenlijk niet, de autowegen schijnen dan net zo glad te worden als in Nederland tijdens de ijzel dus van mij hoeft dat niet zo nodig. Het zijn trouwens net Nederlanders hier, iedereen zeurt over het weer haha.

Deze week heb ik het erg druk gehad met stage… ruim 45 uur gewerkt, echt veel te veel voor een stagiaire ;) haha. Maar mooi wat extra uurtjes opbouwen voor vrije dagen, altijd fijn natuurlijk. Deze week was ik bij 5 huwelijken (van de 7) en volgende week hebben we er 4, dus dat is wel fijn. Wel wordt het donderdag een hele lange dag, ik moet geloof ik om half 8 beginnen en het feest duurt tot half 1… dus dat zal wel hard werken worden! Denk dat ik dan vrijdag wel gewoon ga werken, anders ben ik vrijdag toch alleen vrij dus dat is ook wel saai en dan geniet ik weer extra hard van mijn weekend!
Stage is wel erg leuk en afwisselend, ik zie veel verschillende locaties en ik weet ook steeds beter de weg hier op het eiland. Ook wel erg fijn natuurlijk.

Met mijn auto is het een beetje raar allemaal, had voor 2 dagen een vervangende auto en die werd gister opeens weer opgehaald omdat zij hem weer nodig hadden.. dus zit nu even zonder auto maar als het goed is heb ik hem vanmiddag terug. Dus maar even heel hard duimen, want anders weet ik echt niet hoe ik maandag naar mijn werk moet komen. Maarja de mentaliteit is hier rustig aan, dus dat doe ik dan ook maar en ik zie het wel of er wel of geen auto komt!

Papa gaat fotoruimte kopen en dan kan ik weer fijn hier foto’s plaatsen, dus dat zal ik binnenkort dan echt weer even gaan doen :D
Voor de rest is het hier erg fijn (of maak ik jullie nu heel jaloers…), mijn huisje bevalt prima en koken gaat ook goed! Vanavond dan die bbq en voor de rest heel weinig uiteten, braaf he ;). De daghap is woensdag LASAGNE… dus zeker weten dat Sandra dan uiteten gaat, ik kijk er nu al naar uit!

Mijn verhaaltje is weer erg lang, dus ik ga hem maar online zetten dan hebben jullie ook weer wat te doen in het regenachtige NL. HIHI……..!

Veel liefs vanuit het warme maar mooie Curaçao :)

  • 27 Februari 2010 - 16:47

    Simone:

    Hey San,

    leuk om weer wat van je te horen! het regent hier weer eens. En ben echt heel erg jaloers!

    Veel plezier vanavond bij het feest!
    En ben benieuwd naar de nieuwe foto's.

    xxx Simone

  • 27 Februari 2010 - 19:57

    Oma Klaver:

    Hé Sandra je vermaak je prima zo te lezen en daar ben ik blijd om. Ik zit nu bij je moeder koffie te drinken uit de kerk vandaan je moeder heeft prachtig gezongen.
    Het was vandaag weer een zooitje prut weer, en hierbij een dikke kus van Oma.

  • 27 Februari 2010 - 20:00

    Mama:

    Nou je hoort het hé ik heb prachtig gezongen.
    Wat lekker dat je het zo druk hebt ik weet dat jij dat wel lekker vindt. Oma vroeg of het dan koud wordt vanwege die gladde weg..........

  • 27 Februari 2010 - 21:18

    Tanja:

    hee zus,,
    Jammer dat we elkaar zo weinig spreken ja! maar komt goed.
    Ben net uurtje thuis,,waren wat problemen op t werk maar mail ik je wel.
    Have fun tonight!!! dikke kuss

  • 28 Februari 2010 - 08:01

    Linda:

    Hey nichie. Hoezo jaloers? Wij zien hier groen en geel van jaloezie hoor! Zeker met het uitzicht op de tuin. Een grote druilerige bende....! Geniet er maar lekker van!

    Groetjes van Egan, Linda en een dikke kus van Tessel

  • 28 Februari 2010 - 10:34

    Marit:

    super fijn dat je het naar je zin hebt. ben jaloers op het weer. hier is het nog steeds alleen maar regen bleh.
    de stage klinkt erg leuk. de huwelijken organiseren en dan ook nog bijwonen af en toe. super vet:)
    geniet ervan.

    xxxx

  • 28 Februari 2010 - 11:31

    Papa:

    Hey Sanniebal,

    Wij hebben elkaar gisteren al een heel tijdje gesproken en gezien via skybe. Het schrijven van verhaaltjes gaat je wel goed af.
    Hard werken is niet erg daar leer je van je en je krijg er ook nog wat voor terug zoals vrijedagen. Heb je eigenlijk ook "normale" verlofdagen. Iemand in loondienst heeft op jaarbasis ongeveer 24 dagen dus 2 maand en jij loop stage ruim 5 maanden dan zou je ongeveer 11 dagen moeten hebben. Geef het maar door aan je bazin.

    Ik ga nog even verhaaltjes schrijven voor de Tenniswijzer en Service en daarna sport kijken de laatste dag van de Olympische spelen en AZ heeft 3-0 gewonnen bij Vitesse.

    Groetjes xxxx


  • 28 Februari 2010 - 16:37

    Gitta:

    Hey San,

    Thijs mag wel oppassen met al die huwelijken die je moet regelen. Zometeen komt hij bij je op bezoek en heb jij jullie huwelijk ook al geregeld.

    Zoals je al gemerkt hebt aan de reacties van iedereen is het in Nederland nog steeds slecht weer. Ik wil ook zon zien..... Dus jaloers ben ik zeker wel.

    Veel plezier!
    x Gitta

  • 28 Februari 2010 - 18:55

    T.Paula:

    Hier zonnig Akersloot.
    Snap de anderen niet waar hebben ze het over, regen? wat is dat.
    Leuke foto's ziet er allemaal goed uit, jonge dame. Geniet ervan.

  • 03 Maart 2010 - 11:35

    Shusila:

    Curacao here we come! ;)

  • 04 Maart 2010 - 22:59

    Mama:

    wie is Marit?
    Niet Marit van Danny en Dax he?
    Ja we hebben ook zo'n grote fam.
    Ik heb je gister effe lekker gebeld dus ik heb niks meer te liegen x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 59189

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: