Weer een lekker weekend gehad! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Weer een lekker weekend gehad! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Weer een lekker weekend gehad!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Wat vind ik het super leuk om jullie reacties te lezen, blijf vooral ook reacties geven dat geeft mij weer extra motivatie om deze leuke site bij te houden ;)

Zaterdag heb ik prima gewerkt, eerst even lekker gelegen op het strand en na 2uurtjes aan het werk gegaan, omdat ik al lekker gelegen had, had ik niet zo heel erg door dat ik toch weer 4 uur moest werken. Dus dat ging allemaal prima.
Ik kwam om 8 uur thuis en heb toen nog braaf gekookt, doperwtjes, tartaartje en aardappeltjes. Heerlijk was het. Om 22.00 was er wéér gratis drinken in Bermuda, zoooo vervelend :p Om 23.00 ging Edith & Nikita naar de bios, Alice in wonderland. Leek mij wel leuk, dus ik ging gezellig mee. De film begon en ik begon door te krijgen dat ik toch wel een beetje erg moe was, ik begon een beetje te knikkebollen en viel af en toe weg… later bleek dat ik ongeveer een uur (!!!) heb liggen slapen van de 1,5 uur film, OEPS. Zo leuk was de film dus. Achteraf dus een beetje een duur avonddutje, maar het was wel even fijn :p Volgende keer maar iets eerder besluiten om naar bed te gaan hihi.
Na de film was ik natuurlijk weer wakker, dus even lekker een pita broodje kaas gegeten, tis echt net Nederland hier hoor. Om 2 uur lekker naar bed.
Zondag was ik uiteraard weer rond 9 uur wakker, maarja niets aan te doen en lekker wat gewassen en gesopt. Om 2 uur gingen we een proefles duiken doen, wat er goed is bevallen! Ik vond het in het begin heel spannend en lopen met je hele duikuitrusting aan vond ik ook niet echt prettig, maar eenmaal in het water vergeet je alles en kun je alleen nog maar genieten van de prachtige onderwaterwereld (Ik ben geen verkoper hoor van duiklessen, maar het was gewoon echt super leuk :D) 11 april begin ik samen met Thijs met een duikcursus en zullen we hopelijk onze PADI halen.
Na het duiken toch best wel moe, maar nog even lekker op het strand gelegen, patatje gegeten en een drankje gedronken. ’s Avonds lekker op tijd naar bed gegaan, weer een stageweek voor de boeg!

Maandagochtend naar de Universiteit van de Nederlandse Antillen (UNA) geweest, leuk om te zien, maar eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Er zijn totaal 10 studenten van mijn opleiding hier op Curaçao en wij hadden vandaag dus een schooldag. 2 studenten lopen stage bij de UNA en wij kregen daar een rondleiding. Daarna nog een aantal dingen besproken met elkaar en overlegd en daarna gezellig met zijn allen naar het strand vetrokken. Wat een zware dag he ;)
Heb weer lekker een kleurtje gekregen en me net maar even vol gesmeerd met bodylotion ter verkoeling.
Heerlijk weer gekookt met Joyce vanavond (Nouja ik kookte en Joyce zorgde voor het ‘vlees’, dat werd uiteindelijk kippenboutjes van de Mac, zonder auto ist erg lastig, want er zijn dichtbij geen supermarkten maar dit was eigenlijk ook erg lekker.)

Zo direct weer naar salsa dus ik ga even een leuk jurkje aan doen en ‘mijn dansschoenen’. Alweer de 5e salsales, ben benieuwd met wie ik vanavond mag dansen en wat we weer gaan leren.

Nog best een lang verhaal geworden na 3 dagen :p

Veel liefs van Sannie, die nu wel lekker bruin is!!!

  • 09 Maart 2010 - 07:30

    Edith:

    Hoi,
    Het is erg leuk om je verhalen een beetje mee te beleven. Wat een geweldige ervaring maak jij nu mee zeg!! echt heel gaaf!

  • 09 Maart 2010 - 09:47

    Noortje:

    Hee San,
    Super leuk om zo vaak een berichtje te lezen!!! Lekker zo'n weekend, ik ben erg beniewd hoe goed je kunt salsadansen als je terug bent in Nederland.
    Xxx Noor

  • 09 Maart 2010 - 11:44

    Sabine:

    Heeey Sannie,

    Wat gaaf he om je verhalen te lezen zeg. En wat knap dat je zo helemaal op jezelf daar zit! Moest ook echt lachen dat ik las dat je in slaap was gevallen in de bios...ach de film zal wel tegengevallen zijn haha..ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor.

    Nou heel veel plezier daar!!

    Kusjes Sab

  • 09 Maart 2010 - 11:50

    Lissan:

    Hee San!!
    Blijft leuk om je verhalen te lezen!:D Krijg er geen genoeg van haha! We missen je wel bij ons thuis hoor, en als we bijvoorbeeld een keer uit eten zouden gaan is dat ook wel een beetje raar, Thijs vriendinloos en Karlijn en ik met een lover!
    Ben wel ontzettend jaloers, en wat leuk dat je salsa dansen doet!
    Ik ben blij voor je dat het nog zo goed bevalt!
    Dikke kus!

  • 09 Maart 2010 - 15:38

    Papa:

    Het is logisch dat je in slaap val tijdens een spannende film want van al dat in de zon zitten of liggen wordt je natuurlijk vreselijk moe.

    Wel een goede smoes omdat je geen auto heb mag het vlees bij de mac vandaan komen.

    De aardappeltjes met tartaartje zie er lekker uit.
    Ik ga nog even mijn werk afmaken en dan naar huis om voor je moeder en Tanja pannekoeken bakken.
    Groetjes en veel plezier xxx bye
    Effe voor de beheersing van de Spaanse taal
    Es lógico que usted en caída del sueño durante una película tensa debido a todo que se siente en el sol o mentir hace usted por supuesto terrible cansó. Sin embargo, una buena excusa porque usted no tiene ninguÌn coche puede carne venir en el mac de. Aardappeltjes con el tartaartje a ver agradable. Todavía precedo incluso mi trabajo al final y entonces contener su madre y crepes de Tania para cocer al horno. Groetjes y mucho adiós del placer xxx

  • 09 Maart 2010 - 20:43

    Mama:

    o, je zie al lekker waar je slippertjes zitten.
    WAT HEB JE HET TOCH ZWAAR. Lekker eten je zou er honger van krijgen
    X x X

  • 10 Maart 2010 - 16:41

    Oma Klaver:

    Lieve Sandra,
    Ik denk dat de tijd om is voor dat je erg in hebt. Maar ik ben blij dat je zo geniet.
    Ik ga lekker koolraapjes bij je moeder eten,
    dikke kus, van Oma.

  • 10 Maart 2010 - 18:10

    Coen:

    pfff, wat een weekend!haha....dat wil ik ook wel :D ma dan moet ik wel zeggen dat hier ook goed de zon schijnt (alleen is het buiten niet warmer als 5 graden) en gratis drinken...tsjaa Nederlanders 8-)

  • 10 Maart 2010 - 19:18

    Peter:

    Hoi Sandra. erg leuk om al jouw verslagen te lezen en de foto's te bekijken. Ik wordt helemaal jaloers op je. Zo zou ik ook vakantie.... eeehh willen werken. Heerlijk eiland, lekker windje, mooie stranden etc. etc. Heel veel succes met je werk en natuurlijk alle andere leuke dingen die je mee gaat maken.
    groeten uit Zoetermeer

  • 13 Maart 2010 - 16:04

    Wietske:

    Snaar, ziet er goed uit!! Heerlijk hoor :) Geniet er lekker van want hier regent het op t moment... ;) (beetje jaloers ben ik wel hoor ;))
    Kusj Wiets

  • 14 Maart 2010 - 13:14

    Klaver:

    Snaar,

    Ik liep wat achter in het lezen. Ga nu snel je nieuwste blog lezen. Haha, zag dat Oma Klaver ook iets had geschreven ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 59182

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: