Salsa, Stage, Uiteten, Koken, Fotoshoot, Strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Salsa, Stage, Uiteten, Koken, Fotoshoot, Strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Salsa, Stage, Uiteten, Koken, Fotoshoot, Strand

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi allemaal!

Tis bij mij nu zaterdagavond, maar ik zal weer even beginnen bij waar ik gebleven was, de maandagavond.

Salsales was weer super, begin het eigenlijk steeds leuker te vinden. Misschien toch mijn stijldans periode gemist pap en mam ;) Aanstaande maandag komt er een examencommissie zij de dansleraar, maar ik weet nog steeds niet of hij nou zat te geinen of dat hij het meende.. dus we gaan het zien wat er maandag ons te wachten staat. Het is namelijk ons laatste en 6e les voor level 1. Met een groepje meiden gaan we gezellig nog door op maandagavond voor level 2, ben benieuwd wat ons dan allemaal brengt! Heb er nu al zin in. Sas en Thijs boffen, die kunnen een avondje komen kijken haha.

Dinsdag was het weer een gewone stagedag met de algemene werkzaamheden, draaiboeken maken, mappen maken voor bruidsparen, offertes schrijven en nota’s uittypen. Lekker bezig met dingetjes doen en dan gaat de dag vrij snel. Ik moet nog steeds met het busje naar mijn werk. Opsich niet zo heel erg, het kost alleen wat meer tijd. ’s Ochtends een half uur eerder weg en ’s middags een half uur later thuis. Das wel jammer hoor, ’s ochtends wil je wel even lekker tot half 8 blijven liggen en dan moet ik als ik met het busje ga al bijna de deur uit. Vanaf aanstaande dinsdag mag ik weer heerlijk tot half 8 in bed blijven, want maandagavond komt er weer een auto :D! Nieuw bedrijf, nieuwe auto, vast geen nieuwe auto, maar hoop dat alles het doet en hij lekker rijdt!
Dinsdagavond rond 18.00 uur weer terug in de Visschteegh, toen even snel douche en Bart feliciteren en toen met zo’n 25 studenten gezellig uiteten, want onze Bart was jarig! Het eerste half uur zaten we met 24 meiden en Bart… haha was wel erg grappig. En later kwamen er gelukkig voor Bart nog 2 jongens bij. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Toen we terugkwamen op de patio troffen wij heel veel ratten aan…. Onze ‘huis’ratten verstoppen zich altijd in de containers die hier staan, want daar zitten gaten in dus daar kunnen ze lekker in en er uit. Onze huisbaas had bedacht dat wij maar eens nieuwe containers moesten krijgen en die kwamen dus dinsdagmiddag. Dat betekent dus dat de ratten niet meer in de containers kunnen dus over de HELE patio lopen… zelfs op ‘ons dakterras’ dat is wel even schrikken hoor als je de trap op loopt en er loopt een rat boven. Dus ik even een leuk filmpje gemaakt van een stel gillende meiden en de beveiligingsmeneer die op het gegil af kwam, haha vond toch eigenlijk wel grappig. Dus die plaats ik uiteraard zo direct even bij mijn verhaal :) hihi.

Woensdag weer een kantoordagje en lekker thuis gekookt voor mij en Edith, weer lekker makkelijk de Hollandse pot. (Deze keer geen foto van gemaakt :p) Ik heb trouwens ook nog een foto bijgevoegd van mij en een babytje van een bruidspaar, super schattig!!

Donderdag weer een normaal stagedag, maar aan het einde van de middag helaas een telefoontje van Edith, stagiaire bij het stagebureau, dat het tripje naar Klein Curaçao niet doorgaat wat dit weekend gepland stond. We zouden een dagje daar heen gaan daar feesten en blijven ‘slapen’ en de volgende dag ook nog lekker rustig met ’s middags een bbq en einde van de middag weer naar huis. Klinkt super leuk he? Maarja helaas ging dat dus niet door… dus ’s middags maar weer even me geld teruggehaald (toen was ik weer 200 gulden rijker, ook niet erg natuurlijk) daarna nog even met Claire en Edith richting de supermarkt en lekker gekookt. ’s Avonds heel hard getwijfeld maar toch gezellig even naar de kroeg en rond een uur of 12 lekker naar bed. Was weer een leuk dagje :)

Vrijdag ook weer werken, maar was beetje saai. Ik had weinig zin en was echt toe aan weekend, om 4uur heb ik dan ook gezegd ‘fijn weekend’. Was echt wel even fijn, ik was hierdoor om 5 uur thuis (Nederlandse tijd 22.00) dus kon nog gezellig even skypen met Tan en pap en mam, wel weer even fijn, want ik zat er eventjes doorheen. Daarna heerlijk gezwommen en meegedaan met een fotoshoot, echt te grappig! Er wordt een poolparty gehouden begin april bij dat zwembad en er moest een flyer gemaakt worden waar ze mee bezig waren toen ik in het zwembad lag. Met nog 3 meiden moesten wij in het water net doen alsof we aant feesten waren en op de bodem van het zwembad speelde iemand voor dj. Ik ben heel erg benieuwd naar de flyer en ik hoop dat mijn niet helemaal geschoren benen mooi op de foto staan ;) Dus als het resultaat leuk is dan komt hij uiteraard op mijn website!
’s Avonds zijn we gezellig gaan feesten in Bermuda en dat was weer een topavondje. Heerlijk gedanst en biertjes gedronken.

Doordat het tripje naar klein Curaçao niet door ging moesten wij een ander plan bedenken voor dit weekend. We hadden bedacht dat we nog niet naar de grote knip waren geweest, Claire wel, maar die was zo lief om mee te gaan en ook nog eens voor chauffeur te spelen :)! Van horen zeggen wisten we al dat het uur rijden naar de Grote Knip echt de moeite waard zou zijn. Nou aan de foto’s kunnen jullie dat wel zien… wat was dat geweldig zeg!!! We reden een stukje verkeerd en kwamen daardoor eerst bij een ander mooi uitzichtpunt uit, waar we ook wat foto’s hebben gemaakt en daarna kwamen we bij een super mooi strand. Heel mooi blauw en wit zand, het begint hier al een beetje gewoon te worden, maar dit was wel echt gaaf! Daarom laat ik uiteraard deze mooie foto’s niet achterwegen!
Daarna met 8 meiden lekker uiteten geweest, want daarvoor is het weekend! Vanavond lekker rustig aangedaan, weer even Wie is de mol gekeken (erg leuk omdat gewoon hier te volgen) nu dit verhaaltje aant schrijven en straks lekker slapen.
Morgen weet ik nog niet wat de dag gaat brengen, maar dat horen jullie volgende week wel weer ;)

Ow, wat ik nou helemaal vergeet te vertellen… mijn ticket STOND op 14 juli als vertrekdatum, dat zou betekenen dat ik ruim 2,5 week vrij had. Dit vond ik eigenlijk wel vrij lang en helemaal toen ik er achter kwam dat de eerste student eind mei al vertrekt (onze lieve EdithA gaat ons dan verlaten) in juni zullen er dan nog vele volgen richting Nederland, ik zag het daarom niet zo zitten om dan nog 2,5 week ‘alleen’ vakantie te hebben…………… aangezien kermis Uitgeest ook al in mijn agenda stond begon dat steeds aantrekkelijker te worden. Ik had naar het stagebureau gebeld, want ik mag eenmalig mijn ticket wijzigen of zij nog een plekje hadden in het vliegtuig tussen 30 juni en 5 juli, jawel er was nog 1 (!!!) plekje vrij die week en wel op vrijdagmiddag 2 juli. Wat dus betekent dat ik zaterdagochtend 3 juli om half 10 in het mooie Amsterdam op Schiphol zal gaan landen… dan ga ik iedereen heel hard knuffelen en ga ik snel slapen om zaterdagavond 3 juli een groot feest te bouwen op kermis Uitgeest. Dus zorg dat je er ook bij bent ;)
Het is hier super leuk, maar stilletjes kijk ik uit naar de kermis.

Nu ga ik stoppen met schrijven, want volgens mij zijn jullie wel weer genoeg op de hoogte! Geniet van jullie vrije zondag.

Veel liefs van San

  • 14 Maart 2010 - 09:02

    Madelon:

    Jeej san! Gezellig met de kermis!

    Je geniet er lekker van..;) Maar wat erg van die ratten.. Ik zou ook gillen(A)
    Die jongens moesten om half 9 vertrekken met voetbal... stiekum moest ik wel even lachen aangezien ze gisteren met zijn allen naar de kroeg gingen.. hihi..

    Nou meisie geniet er van! En ik kijk uit naar je volgende verhaal en naar de kermis..!!
    Liefs xx

  • 14 Maart 2010 - 09:09

    Tan:

    Hee zus zit even je verhaal teleze in de trein! Fotos zijn leuk, echt al lekker bruin! Jaloersssss nog 8 weke. Geniet nog van je. Weekend. Kus

  • 14 Maart 2010 - 11:51

    Dionne:

    Wat leuk allemaal om dit te lezen..
    Die ratten wat een stunt! haha.. Lijkt me heeel vies..
    Mooi uit gekient.. met de kermis terug!

    Liefs.. xx Dionne

  • 14 Maart 2010 - 15:22

    Papa:

    Hoi San, ik heb altijd al gezegd dat dansen goed voor je was maar ja niet luisteren en nu kom je er achter. Je kan voor Sas alvast een leuke danspartner regelen.
    Het is een mooi eiland. We gaan die mooie plekjes staks opzoeken. Ik heb er nu al zin in. Jammer van de trip naar klein curacao maar dat komt er misschien nog wel eens van. Bart had een goede verjaardag met 25 meiden. Het was gezellig bij Bierencafe Thijs met Thijs en de rest. Goede muziek en een lekker biertje. Nu nog wat papieren voor de belasting invullen. AZ was weer erg goed 6-2 gewonnen. Tot ziens, spreeks of horens. Leuke foto's en video.

  • 14 Maart 2010 - 16:33

    Coen:

    Die Bas is ook een bofkont, haha...leuk fimpje :D

  • 14 Maart 2010 - 18:53

    Oma:

    Hé Sandra,
    aan alles te lezen geniet je erg voor je het weet is de tijd om ik ga weer een lekker patatje eten bij je vader en moeder. Ik heb vanmiddag lekker geklaverjasd met o.Dik en t.Paula en je moeder en met 2-1 gewonnen.

  • 14 Maart 2010 - 18:57

    Mama:

    Hoi Moppie,
    Wie is tante Glenda?????
    Wat erg al die ratten....
    Ik hoop dat ze in juni zijn gestorven van de hitte, ha,ha,ha.
    Heerlijk dat je zo geniet en morgen weer een auto helemaal toppie.

  • 15 Maart 2010 - 09:30

    Lein:

    Ik word helemaal blij van al je verhalen! Behalve van de ratten dan;) Je aankomstdatum staat al in de agenda hoor.. Dan zie ik je voor het eerst waar ik je voor het laatst heb gezien:) Geniet maar lekker verder daar, voor je het weet sta je op de kermis! Liefs

  • 17 Maart 2010 - 15:36

    Beau:

    met mij is het niet zo goed gegaan want ik lag in het ziekenhuis want ik heb astma dat is natuurlijk niet zo leuk. maar ik hoor dat jij het nu ook leuk heb maar ik ben weer thuis.
    lievs beau.
    en ik heb het nu ook leuk.

  • 18 Maart 2010 - 08:18

    T Paula:

    Leuk verhaal weer. Het lijkt wel een film, we kunnen zelfs griezelen (van de ratten). Genieten doe je gelukkig ook en dat blijft je het langst bij. Ga zo door.
    GR uit Akersloot

  • 18 Maart 2010 - 20:34

    Saskia!!:

    Nog maar 2 nachtjes!!:D

  • 18 Maart 2010 - 22:41

    Tan:

    Jij wel sas,,ik nog 8 weken,,duurd nog zo lang!
    Paste alles in je koffer?
    veel plezier bij San xx

  • 19 Maart 2010 - 16:01

    Papa:

    Hoi Curacaoiaanse, zo mogen we je wel langzamerhand gaan noemen nu je er al weer bijna de 7e week in ga. Gisteravond Saskia nog even gesproken en tassen vol met troep voor jou meegegeven. Zij heeft er vet cool veel zin in. Ze verheugd zich al op het salsa dansen met een Curacaoiaan van pak hem beet een jaar of ...tig. Dolfijn zwemmen is ook leuk. Nou wij gaan het in juni ook allemaal doen.
    Je moest wel een uur wachten op het gmeentehuis vanwege je trouwwerkzaamheden. Ach wat geeft dat je had toch even niets anders te doen. Naar welk theater ga je?
    Nou ik spreek of bels of hoors of skyps wel. Byebyebye xxx

  • 19 Maart 2010 - 18:28

    Je Fam. Uit Roden:

    Hallo Sandra, Wat ziet het er allemaal vreselijk gezellig uit. We zijn naar de wintersport geweest maar dit lijkt ons ook een aardig alternatief. Je geniet er geweldig van zo te zien en dat moet je ook vooral blijven doen want als je terug bent heb je alleen de foto's nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 59185

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: