De tijd vliegt.. :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu De tijd vliegt.. :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt.. :)

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Leuk om weer even wat te schrijven!
Sas is hier nog ook gezellig, maar die doet even een middagslaapje.

Vorige week zondag lekker naar het strand geweest, gewoon naar Mambo en daarna gezellig blijven hangen bij Wet en Wild. Ik reed mee met Bart (omdat ik helaas nog steeds geen auto had) en Bart bleef hangen tot half11. Ik had het wel gehad, maarja toch maar braaf gebleven. Was wel erg gezellig avondje.
Maandagochtend weer op tijd naar het werk met de gedachte dat ik de laatste keer met het busje hoefde te gaan. (Wat zou dat fijn zijn, straks weer met de auto naar het werk!)
Op het werk was een prima dagje, behalve een beetje gezeur met mijn begeleider van school. Mijn opdracht (algemeen handboek) was na 5 weken ineens niet goed genoeg meer, erg vervelend omdat ineens te horen. Na wat overleg met een andere docent van school en mijn begeleider van hier ga ik nu research doen via internet (ik moest eerst bij andere bedrijven onderzoek gaan doen… maarja ik kan hier natuurlijk niet naar de concurrentie gaan en vragen hoe zij alle bruiloften regelen). Dus ik denk dat mijn opdracht nu wel goed komt. Ik ga er gewoon wat moois van maken en die top tijd die ik hier wilde hebben dat komt sowieso wel goed :)

Maandagavond de ‘laatste’ salsales en weer gezellig gedanst! Zie de foto’s (EN HET FILMPJE!!) Haha ik ging na de les nog even met een (hele knappe :p ) Antilliaan dansen en Joyce ging het filmen. Leuk om terug te kijken! En zo kunnen jullie ook mijn danstalent ontdekken…

Dinsdagochtend weer kantoorwerk gedaan (draaiboeken, offertes en nota’s maken) en ’s middags een bruiloft in het stadhuis. Ik mocht mee om te kijken hoe Marja, de weddingplanner, alles precies doet en de volgende keer mag ik het zelf doen, dus dat is wel spannend.
Dinsdagavond lekker rustig alleen gekookt en toen kwam Joyce gezellig even langs om te kletsen en foto’s te jatten dus toen at ik niet helemaal alleen :p

Woensdag een gewoon dagje gehad, lekker nog een uurtje gezwommen na het werk en daarna lekker gegeten met Maaike, Claire en Edith. Om 22.00 uur ging iedereen stappen en na lang getwijfeld te hebben gingen Maaike en ik toch niet mee. Met het gevolg dat we gezellig wat gemiste afleveringen van GTST hebben gekeken. Toch best leuk om dat weer eens te zien :p

Donderdag was er ’s avonds een theatervoorstelling waar een paar meiden heen gingen. Een dansgroep uit Florida kwam en de berichten waren dat het erg leuk zou zijn. Die meiden hadden al een kaartje, maar ik nog niet. Het was helaas uitverkocht dus ik kon weer naar huis. Achteraf bleek dat niet zo heel erg te zijn, want het was meer ballet dan een leuke hiphop dansgroep wat iedereen toch eigenlijk wel had verwacht. Daarna nog even wezen stappen, want Anne Jet was om 00.00 jarig. Even gezellig een feestje gebouwd en heerlijk om 00.30 weer naar huis.

Vrijdag heerlijk gewerkt, de tijd ging echt snel en was lekker bezig. ’s Avonds lekker uiteten geweest met 30studenten, omdat Anne Jet nu toch echt 20 jaar was geworden. Lekker bij de pizzeria gezeten. Daarna een feestje gebouwd bij Villa Maria, waar ook gezellig mijn collega’s waren. Om 04.00 uur ging ik toch echt maar eens naar bed. Heerlijk avondje! Zo mag iedere vrijdagavond wel zijn hier :)

Zaterdag niet echt uitgeslapen, want ze zijn de kroeg naast mij aan het verbouwen dus om half 9 werd ik alweer wakker. Toen lekker mijn kamertje opgeruimd en nog wat gewassen. Daarna even gezellig met Claire geshopt en rondgewandeld door Punda en Otrabanda. (De wijken waar ik het meeste kom). Om 15.30 kon ik eindelijk weer een Uitgeester begroeten en met Sas knuffelen. Na een lange reis was ze eindelijk aangekomen en kan ze gaan genieten van haar vakantie.
Thuis gekomen lekker even rustig aangedaan en der koffer een beetje geleegd. Ze had ook wat dingetjes voor mij mee, o.a. nog een lief cadeautje van mama :)! Leuk leuk!
Nog even lekker gezwommen bij Moon, dan kon Sas even afkoelen en relaxen. Daarna heerlijk uiteten geweest en is Sas naar bed gegaan en ik nog even beneden op de patio gezellig ‘Wie ben ik’ gespeeld.
Vandaag rond 10uur de deur uit en even Punda ingegaan, eigenlijk voor een simkaart voor Sas maar helaas waren alle winkels dicht. Toen lekker tassen gepakt en richting een mooi strand gegaan, Port Marie. Daar kun je ook allemaal duikspullen hier dus we hebben lekker wat gesnorkeld. Heerlijk dagje gehad!
Net lekker gedoucht en Sas ligt nog steeds te slapen ;) Zo haar maar even wakker maken, want het is ondertussen al bijna 20.00 uur en ik heb honger :p

Gelukkig wordt het in Nederland ook steeds wat mooier weer en hoeven jullie niet zo heeeeeeeel jaloers meer te zijn… ;)
Gitta trouwens ONTZETTEND BEDANKT voor het leuke aandenken aan het familie Pekel en Vessies spel! Haha, ik pakte de envelop en ik dacht NEEEEEEEEEEEEEEEEE, dit kan niet waar zijn haha :p maar ik zal hem veilig hier laten hoor, heeft iedereen hier een mooi Hollands aandenken.

Thijs tot over 3 weekjes, Tan en Steef tot over 7 weekjes, Shusila en Mark tot over 9 weekjes?, Papa en mama tot over 11 weekjes :D! Joehoe wat een bezoek, super super leuk!
Onee… HOPI leuk! (Dat betekend ongeveer hetzelfde :p )

Dikke kus van mij!!!

  • 21 Maart 2010 - 23:56

    Joyce Vreeswijk:

    hahaaha hopi leuk verhaal !! xx

  • 22 Maart 2010 - 08:34

    Lein:

    Volgens mij heb jij echt de vervelendste stage ever;) En superleuk voor je dat Shuus en Mark ook nog komen! Zo krijg je geen tijd om iedereen te missen! Geniet maar lekker meis:) Dikke kus!

  • 22 Maart 2010 - 12:55

    Dionne:

    San.. Wat een leuk verhaal weer.. :D
    Leuk filmpje ook!
    Wat gezellig dat Sas er is! Groetjes aan Sas! en have fun!
    Liefs.. en Dikke knuffel van mij.. xx

  • 22 Maart 2010 - 13:27

    Simone:

    Hey San,

    leuk om je verhaaltjes elke keer weer te lezen! Heb je ondertussen weer een auto?

    We blijven je volgen hier in Nederland!
    xxx Simone

  • 22 Maart 2010 - 15:22

    Noor:

    Super leuk om je te zien dansen! Wordt je toch helemaal vrolijk van in dat jurkje! Je hebt wel gelijk hoor dat we iets minder jaloers hoeven te zijn, de zon schijnt hier ook een beetje en gisteren lekker op het balkon gezeten in de zon. Voor het eerst dit jaar. Super leuk dat Sas er is en dat er nog zo veel bezoek gaat komen! Geniet ervan meis! Ben benieuwd naar de avonturen die je met sas gaat beleven!

    Dikke kus Noor

  • 22 Maart 2010 - 15:31

    Shusila:

    Ja ja! Ik denk dat het ongeveer 9 weken is! Niet nog veel bruiner worden hoor in die tijd! ;)
    Ik heb er echt heel veel zin in! Deze week hoor je meer over hoe en wat!
    Kus!

  • 22 Maart 2010 - 16:29

    Papa:

    Ayo San,
    Als je stage of je opleiding niks meer wordt dan kan je altijd nog schrijfster gaan worden of misschien nog wel beter salsa danseres ::)).
    Had nu vroeger maar geluisterd naar je vader en gewoon op dansles gegaan. Nu merk je wat je toen hebt gemist.:) Je bent 15 jaar en dan denk je mijn vader weetr het niet en je bent 21 jaar en je denk mijn vader had misschien toch wel gelijk ;).

    Ik lees nog niets over de "nieuwe" auto, die hebt je nu toch.

    Work hard en have fun. xxx bye, bye

  • 22 Maart 2010 - 17:53

    Miek:

    Ey Nichie
    Leuk om weer even te lezen wat je allemaal meemaakt! Haha leuk het filmpje "salsa San":-P je kan het al goed.
    Geniet maar lekker x!

  • 22 Maart 2010 - 18:08

    Klaver:

    Meiden,

    Het klinkt gezellig. Geniet ! Snaar, hangt onze foto al aan je muur?
    Knuffel

  • 22 Maart 2010 - 18:11

    Klaver:

    Snaar, geweldig filmpje ! Haha, lekkere billen heeft die Antilliaan

  • 22 Maart 2010 - 21:08

    Tan:

    Zooo san,,wist niet dat je zo nettjes kon danze:P hahah zo grappig! alleen niet echt een lekkerding,,das weer jammer,,he thijs;-)
    Thijs gaat t nog zwaar krijgen als ie zo soepeltjes als die antiliaan moet danzen! grapje thijs;-)
    En had sas nog een tegenvaller van de warmte?
    Nou we spreken elkaar snel! xx ook aan Sas

  • 23 Maart 2010 - 17:56

    Coen:

    Ik zie Thijs nog niet zo soepeltjes de salsa doen, maar apres-skieen kan hij wel goed :D
    Stiekem ben je toch een klein beetje GTST verslaafd, altijd al gedacht:P
    Leuk dat Saskia er is, kan ze al die mooie dingen in het echt zien, succes met de auto!;)

  • 23 Maart 2010 - 18:34

    Mama:

    Hoi meiden,
    wat gezellig he, jullie zo samen in Curacao! Je kan pittig dansen San, zonder ooit dansles gehad te hebben. Ik denk ook dat de tijd nu helemaal om vliegt. Lekker genieten samen en heel veel plezier, X x X x X x

  • 24 Maart 2010 - 12:15

    Linda P:

    Hey Danstalentje!

    Jeetje, had niet gedacht dat iemand in onze familie dat in zich had. Goed hoor!!

    Haha, ik wist niet dat Gitta je een "kadootje" had gestuurd. Komt ie toch weer bij de rechtmatige eigenaar terecht! Net goed!

    Groetjes Linda en de rest

  • 24 Maart 2010 - 12:24

    Willem En Wies Vosse:

    Hoi sandra!!

    Je hebt het zeker nog naar je zin zo te lezen!
    Lekker nog van genieten!
    En natuurlijk hartstikke fijn als thijs, je familie en vrienden ook nog langs komen, daar kan je echt naar uitkijken denken wij!We vinden het echt elke keer weer leuk om jou belevenissen te volgen.Heel veel plezier en een goede stage nog!
    groetjes van ons allemaal!! fam.vosse

  • 25 Maart 2010 - 20:40

    Oma Vessies:

    Lieve Sandra,
    Wat kan jij dansen zeg, we zitten hier ervan te genieten. Ik zit hier op de verjaardag van ome Jan, heel gezellig is het hier. Je moeder is hier alleen je papa ligt al op bed. Groetjes van iedereen hier.

  • 26 Maart 2010 - 13:19

    T. Paula:

    Je hebt lekker muziekgevoel, 't ziet er goed uit. Veel plezier met je logé.

    gr uit Akesloot

  • 28 Maart 2010 - 15:25

    Pico En Marion:

    Toch maar even een kleine reactie van onze kant.
    Wat beleef je toch veel in zo'n korte tijd.Wat een drukke en gezellige dagindeling.Heerlijk toch.Je hebt bij het dansen toch niet op de tenen van je danspartner gedanst met je griezelige,hoge hakken,hoewel het je wel charmant staat.Blijf met volle teugen genieten en verheug je op diverse bezoeken van vrienden,kennissen en familie.Doeggg!!

  • 28 Maart 2010 - 20:05

    Mirjam Brouwer:

    Hoi Sandra,
    Net gezellig met je moeder getennist, dus al enthousiaste verhalen over je gehoord. Wat leuk, zo'n stage op Curacao! Mijn nichtje zit er nu ook, misschien heb je haar ontmoet?? Ze heet Joan (Hoekstra) en regelt de huisvesting voor de nederlandse stagiaires. Ik wens je een hele gezellige tijd daar enne....geniet er van!
    groetjes, Mirjam

  • 30 Maart 2010 - 19:06

    Shari (dochter Van..:

    Heej Sandra,

    Heb je het lekker daar? leuke verhalen staan er op je site;) mijn vriendin is zaterdag aangekomen op curacao om dar te gaan werken en is nu eiland genootje van je. in september wil ik twee weekies in de zon liggen en genieten van de truki pang en de happy hours!:D mijn moeder vertelde dat jou bazin van het weddingplanner bedrijf ook iets van een resort of apartementen heeft??? heb je voor mij de naam en t adres?..
    kan ik even kijken of wij dat wat vinden.

    Heel veel plezier nog daar!!!

    Groetjes,

    Shari Rietkamp,
    Dochter van Wilma van De Mof.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 59169

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: