Alweer 2 maanden verder - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu Alweer 2 maanden verder - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Vessies - WaarBenJij.nu

Alweer 2 maanden verder

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Dushi's,

Na 2 weekjes toch maar weer even een bericht van mij :)
Wat super nog steeds om al die leuke reacties te lezen op mijn site.
Mirjam, ik hoor net dat jouw nichtje vlakbij mij werkt. Zij regelt de huisvestingen van de studentenhuizen en ik woon in een eigen studio, dus ik ken haar niet. Maar zal haar nog wel een keertje zien. Als ik het niet vergeet zal ik dan even de groetjes doen :p Dat is wel heel toevallig natuurlijk!
Coen, Thijs gaat ook gewoon salsa leren hoor ;) kan hij vast wel :D haha.
Klaver (Kim), de foto hangt prachtig aan me muur en je leuke kaartje ook :)
Shari geef je emailadres maar even aan mijn moeder, dan mail ik je wel even! (Volgens mij is dat appartement van mijn werk niets voor jullie hoor www.bantopa.nl het is namelijk ver buiten het centrum)

Deze 2 weken waren super leuk! Hele gezellige tijd met Sas gehad :)
Zondag lekker rustig avondje gehad en heerlijk op tijd naar bed!
Maandag moest ik gewoon naar stage en Sas ging lekker uitslapen en beetje Punda en de omgeving verkennen. Om half 1 kwam ik haar ophalen. Ik had een bruiloft op het strand vlakbij mijn huis dus ik kon Sas mooi even ophalen en dan kon zij daar lekker op het strand liggen. Dus dat was heerlijk.
Daarna lekker een hapje gegeten bij Wilhelmina en naar salsa. Helaas was onze leuke salsaleraar er niet, alleen zijn assitente was er, dus we vonden het niet zo leuk, dus zijn we na een half uurtje maar weg gegaan en donderdag gaan we nog een poging doen. Lekker op tijd weer op de patio dus. Weer heerlijk op tijd naar bed, Sas is lekker aant bijkomen hier en extra uurtjes slaap kan ik ook altijd wel gebruiken!
Dinsdag weer naar stage en om half 6 naar het zwembad (Moon) geweest om lekker nog even bij te komen na het werk. Sas lag daar ook lekker. Daarna uiteraard weer lekker gegeten bij Wilhelmina, een gevarieerd en goedkoop restaurantje vlakbij mijn huis. Tevens weer een rustig avondje en lekker bijslapen voor Sas en mij.
Woensdag had ik weer een bruiloft op het strand dus Sas ging weer lekker mee :) Ik mocht om 5uur al stoppen met werken (ipv 7uur) dus ik kon nog lekker even bij Sas op het strand liggen! Daarna gezellig daar nog even een cocktailtje gedronken en mijn vakantiegevoel werd ook steeds meer :)
Donderdag had ik niet zo heel veel zin om te werken, omdat mijn 2 collega's vrij hadden. Toen ik op mijn werk kwam kreeg ik opeens de geweldige mededeling dat ik 's middags wel vrij mocht nadat ik bij het stadhuis was geweest. Dat betekende dat ik dus om 3uur 's middags heerlijk op het strand lag met Sas en Joyce. Zo daar was mijn vakantiegevoel weer :) 's avonds lekker spaghetti gemaakt en daarna weer een nieuwe poging en weer naar salsales. Gelukkig was de leuke dansleraar er weer en het was toch wel weer erg leuk! Level 2 here I come! Ik hoop dan een nog leuker filmpje op mijn site te kunnen zetten over 5 weken :p Terug op de patio gezellig nog even met Jorien en Sas de finale van Wie is de mol gekeken en daarna ons bedje weer ingedoken.
Vrijdagochtend verliep snel, omdat ik weer lekker naar een vrije middag uit kon kijken. Deze middag had ik zelf vrij genomen en Sas en ik gingen lekker winkelen. Na een paar uur gezellig gewinkeld te hebben nog even een duik genomen bij Moon. Vandaag was Maaike jarig (een hopi lief meisje!!) dus we gingen weer met zo'n 30 studenten gezellig uiteten. Daarna nog gezellig wezen stappen in Bermuda, erg gezellig op vrijdagavond.
Zaterdag was het dan zover…….. wij gingen met dolfijnen zwemmen. Ik zal wat foto’s toevoegen, maar dat is bijzaak. De ervaring om met dolfijnen te zwemmen, om ze aan te raken, om ‘handjes’ met ze te schudden, om een kusje te krijgen is echt GEWELDIG!! Dit pakt niemand mij meer af. Het was super leuk om samen met Sas te doen. Daarna ook maar besloten dat we toch ALLE foto’s gingen kopen EN de dvd, want ja dit doe je maar 1 keer. (Of misschien wel 2.. want het was wel erg leuk :P)
Daarna lekker rondgereden over Curaçao. Langs de westkust en daar ook na lang zoeken en rondrijden Boca Table gevonden. Toen kwamen er ook achter dat we er toch al een keer langs waren gereden, maar op het bord wat aangegeven stond daar stond een andere naam dus ik zei… ‘Nee dit is het niet’ dus weer een handige actie, maar uiteindelijk zijn we er toch geweest. Het is een mooi uitzichtspunt waar de zee heel wild is en tegen de rotsen aangaat. Leuk om een keer te zien.
Die avond zijn weer heerlijk gaan eten bij Hook’s Hut. Een hele leuke tent waar je echt op het strand aan het eten bent. Wij dachten we nemen 100 gulden mee, dat is wel genoeg. Voor de rest alleen fototoestel en rijbewijs mee. Wij waren lekker aan een cocktail, stokbroodje, hoofdgerecht… misschien nog een toetje?!? ‘Ehm hoe veel zal de rekening zijn ondertussen we hebben maar 100 gulden mee!!!!’Oeps even niet meer aangedacht, wij hoefden eigenlijk nog niet weg en hadden nog een drankje, maar omdat we het toch wel beetje eng vonden hadden we maar snel de rekening gevraagd. Gelukkig was deze 88 gulden en hoefden we niet nog even snel terug naar huis. Als bewijs heb ik de rekening even bijgevoegd als foto :p

Zondag lekker gechillt bij Mambo en daarna naar Wet & Wild. Helaas alweer het laatste avondje van Bart en de laatste Wet & Wild avond voor de ‘Brabantse’ meisjes. Er gaan alweer 6 studenten naar huis, raar dat het afscheid nemen nu al begint… en ik zit hier nog 3 maanden dat wordt nog wat.

Maandag weer stage en naar salsa. Lekker standaard zo’n maandagje!
Dinsdag moest ik tot 23.00 werken. Lange dag van 14uur, maar lekker overuren aan het opbouwen. Dan kan ik straks weer vrij nemen als mijn familie er is. De volgende dag had ik overal last van, maar we hadden weer een huwelijk dus er moest weer hard gewerkt worden. Vandaag om 7uur klaar en ik was gesloopt! Donderdag hadden we (hoe verassend..) weer een huwelijk. Nu mocht ik lekker even wat eerder stoppen en was ik om 4 uur al klaar. Zo dat had ik even nodig. YES YES YES 4 dagen weekend!!! :D Ow wat lekker, hier ga ik echt van genieten en even tot rust komen. Donderdag was het laatste avondje van Sas hier op het eiland, dus lekker bij Cabana gegeten op het strand. Daarna nog even naar cafe ‘De Tijd’ geweest voor een borreltje.
Vrijdag was Sas der vakantie toch echt over en moest ze weer naar huis. De ‘Brabantse’ meisjes moesten na 7 weken ook weer terug naar ons kikkerlandje, dus samen met Maaike & Claire hebben we alle meiden uitgezwaaid op Hato. Heel raar, maar dat zal nog wel een aantal keren gebeuren dat ik iemand ga uitzwaaien. Helaas gaan de meeste studenten ook weg in juni, dus ik zal hier een hoop keer afscheid moeten nemen :(
Daarna heerlijk nog even met Maaike, Claire en haar ouders naar het strand geweest. ’s Avonds lekker een patatje gehaald bij de Mac en toen lekker naar me kamer gegaan. Net even een aflevering gekeken bij ‘Ik hou van Holland’ (jaja, ik mis NL wel hoor ;) haha) en zo lekker naar bed. Vanavond even geen Bermuda. Ik wil zo graag van mijn vrije dagen genieten dat ik gewoon lekker even slaap ga inhalen.
Geniet van jullie weekend en een vrolijk Pasen voor iedereen! (Wij hebben gezellig maandag een paasontbijt met alle studenten, lekker buiten in het zonnetje… hihi)

Hele dikke kus van mij!

  • 03 April 2010 - 04:48

    Madelon:

    Ben jaloers.. zou ook willen zwemmen met dolfijnen!!
    Geweldig die foto's!! Heeeel heel veel plezier nog.. en nog een paar daagjes en dan komt Thijs!!

  • 03 April 2010 - 10:53

    Dionne.. :

    Wat een heerlijk verhaal weer! Heb nu pauze op mijn werk.. leuk om dit allemaal te lezen in me pauze! (A)
    Wat gaaf joh die foto`s van de dolfijnen!..

    xx Dionn!

  • 03 April 2010 - 15:14

    Coen:

    Leuk filmpje van het stappen ;) en Bart boft maar met al die meiden :P
    en je hebt weer een auto:D ziet er hip uit :D
    (K)

  • 03 April 2010 - 18:01

    Joke En Rien:

    Sandra wij hebben weer van je verhaal genoten en zeker ook van je foto,s van de dolfijnen.geweldige ervaring.groetjes van ons

  • 03 April 2010 - 18:14

    Mama:

    Hé moppie,
    wat een enige foto's maar het lijkt mij best wel een beetje eng.
    En mail je nog even wat Thijs nog mee moet nemen?
    Prettige Paas en geniet van je vrije dagen,tot mails X x X

  • 03 April 2010 - 20:02

    Lein:

    Ik word elke keer weer helemaal blij als ik al je verhalen lees en je foto's zie! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Enjoy!!!

    Dikke kus

  • 04 April 2010 - 09:33

    Simone:

    Wat een leuke foto's met die dolfijnen! dat zal zeker een herinnering zijn die je nooit zal vergeten.

    Even om je op de hoogte te houden: het regent hier weer eens, het is echt rotweer. Dus geniet lekker daar!

    XXX Simone

  • 04 April 2010 - 11:05

    Rieeee:

    Olaaaaa Dushii,

    Zooo wat vermaak jij je goed op de foto's te zien:P! hihi Die Foto's zien er ook te leuk uit met de dolfijnen enz:)

    Dikke Kus vanuit Holland Mmpah(K)

  • 05 April 2010 - 10:19

    Trudi En Gerard:

    Sandra wat kan jij superleuk vertellen wat je allemaal meemaak en laat je ons veel zien via je mooie foto's.We wensen je nog heel veel plezier in de komende weken( maanden)met alle familie en vrienden,die je binnenkort komen opzoeken. Groetjes Gerard en Trudi

  • 05 April 2010 - 11:01

    Marit:

    zo te horen heb je het nog steeds lekker naar je zin daar :)
    met dolfijnen zwemmen wil ik ooit ook nog wel een keer doen haha. wie wil dat nou niet. leuke foto's geworden;)
    je ziet er ook lekker gebruind uit haha. ben jaloers. hopelijk wordt het snel hier ook een beetje meer lente.
    xxxx

  • 05 April 2010 - 12:48

    Wendy:

    Hoi Sandra,
    Ik lees altijd met veel plezier en een tikje jaloezie jouw reisverslagen. Wat een heerlijk leventje he. neem van mij aan dat je straks ook weer van de Nederlandse gemakken gaat genieten, maar dat weer he... Ik zou graag een paar maandjes daar werken en 's avonds en in de weekenden van het heerlijke weer genieten. Hier is het weer nog steeds waardeloos. En verder gaat ook alles zijn gewone gangetje. Op mijn werk is het altijd druk, maar wel erg leuk. In het weekend zijn we de laatste tijd gezellig met z'n tweeën aan het koken en nieuwe recepten aan het uitproberen. We zijn ondertussen weer nieuwe reisplannen aan het maken. In mei gaan we naar Rome en in de zomer naar China. Maar dat is toch heel anders dan echt ergens wonen hoor. In China hebben we een redelijk straks programma en een strand zit er helaas niet in. Toch heb ik er natuurlijk wel zin in. Het is leuk om wat vand e wereld te zien. Ik hoop dat jij er ook nog lekker van geniet en ik geniet stiekem een beetje met je mee...
    Kus, je nichtje Wendy

  • 05 April 2010 - 14:22

    Oma Klaver:

    Hoi Sandra,

    Ik ben hier bij tante Joke want Rien ligt in het ziekenhuis.
    Joke is er nu heen en we hopen dat ze te horen krijgt wat er aan de hand is.
    Het is niks ernstigs hoor!!

    Ik wil je nog een fijne paasdag toe wensen.
    Bedankt voor je leuke kaart en de foto van jou met de dolfijn hangt in de kamer.

    Groetjes Oma Klaver

  • 05 April 2010 - 15:02

    Linda P.:

    Hey Sandra!

    Wat een superleuke weken heb je weer gehad zeg! Klinkt meer als vakantie dan als stage. Maarja, je gaat ook niet helemaal naar Curacao om alleen maar te werken toch! Hier alles goed. Gisteren leuke eerste paasdag gehad. Sochtends bij oma geweest en smiddags met Gitta en Wendy paaseieren gezocht. Daarna lekker gegeten. Wat wil een mens nog meer... (beetje zon zou oma zeggen, die vind het maar koud hier).

    Geniet nog maar lekker van het mooie weer!

    Groetjes Linda

  • 05 April 2010 - 15:31

    Tanja:

    Heey sister,
    Geniet je nog van je laatste vrije dag?
    Nog last gehad van dat je verbrand bent?
    was leuk he zat. Ffies bellen! Verveelde me toch;)
    mail je snel weer!
    Dikke kus
    P.s blits autootje heb je!!

  • 05 April 2010 - 18:12

    Jan En Marjan:

    Sandra,
    Wat super allemaal om je verslagen te lezen, het is volop meegenieten.Je foto's zijn prachtig en wat leuk met die dolfijnen..Straks komen Thijs en Papa en Mama je nog bezoeken dan zal de tijd omvliegen.Je zegt nog drie maanden, maar pluk elke minuut. Deze ervaring nemen ze je nooit meer af. We blijven je volgen en nog heel veel plezier en genot toegewenst, maar dat gaat wel lukken.
    Groetjes vanuit Roden

  • 06 April 2010 - 17:49

    Miranda Kramer:

    Hoi Sandra,

    Leuk, al je verhalen gelezen.
    Nog heel veel plezier en groetjes uit Beverwijk

  • 06 April 2010 - 17:55

    Tan:

    Nog 87 dagen en dan ik niet meer enigskind;) wahaha
    Mis je! Kuss

  • 08 April 2010 - 07:45

    Shusila:

    Hee San!
    Naar aanleiding van jou super gezellige verhalen ben ik al druk bezig met het plannen van onze route over het prachtige eiland!! Hihi!
    Klinkt echt heerlijk daar allemaal!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 03 Nov. 2009
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 59168

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 26 Januari 2017

Nieuw Zeeland

05 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Curacao

Landen bezocht: